نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس در اندیشه ی خرید هافبک جدید

یوونتوس در اندیشه ی خرید هافبک جدید

علی رغم جذب مانوئل لوکاتلی پس از مذاکرات طولانی و طاقت فرسا، یوونتوس همچنان امیدوار بود که با جذب مجدد یک بازیکن دیگر در خط میانی، تیم خود را تقویت کند. چندین نام به باشگاه پیوند خورده بود، اما در نهایت هیچ یک از آنها نیامدند و یووه با همان لوکاتلی فصل تابستانی را به پایان رساند.

 

با این حال تیم نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس در حال آماده سازی برای تایم بعدی می باشد و ظاهراً بیانکونری ها همچنان تمایل خود را برای جذب هافبک در ژانویه از سر گرفته و یک نام خاص را دنبال می کند.

 

به گزارش کالچو مرکاتو، یوونتوس هنوز مشتاق جذب اورلین چوآمنی از موناکو است و به محض باز شدن بازار نقل و انتقالات زمستانی تلاش دیگری را آغاز خواهد کرد.

 

بیانکونری در تابستان سعی کرد این بازیکن را به خدمت بگیرد، اما موناکو از اجازه او به عنوان بازیکن قرضی با حق خرید نداد.

 

از ویژگی های این هافبک 21 ساله و 185 سانتی متری می توان به تکل زدن، برتری در نبردهای هوایی و موقعیت یابی نام برد، همچنین قیمت این بازیکن در مارکت در حدود 30 میلیون یورو می باشد.

 

مانوئل لوکاتلی در حال حاضر به عنوان بازی ساز اصلی در ترکیب مکس آلگری بازی می کند، اما بسیاری از کارشناسان معتقدند که بازیکن ایتالیایی بهتر است در نقش باکس تو باکس بازی کند و یک بازیکن دیگر جانشین او شود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: